top of page




DET ER LOV Å PRØVE seg
UTFORDRING
Olivero kombinerer sunnheten fra olivenolje med smaken av smør, og skårer helt i toppsjiktet i smakstester. Likevel er kategorien preget av sterke vaner, og få forbrukere prøver noe nytt i smørhyllen. Den klare utfordringen var derfor å øke prøving av produktet.
[ Film ]

[ DOOH ]

[ DOOH ]

[ DOOH ]

[ DOOH ]
[ Film ]
[ Film ]

DET ER LOV Å
PRØVE SEG
Vi tok utgangspunkt i uttrykket «Det er lov å prøve seg», et begrep folk kjenner fra flørt, vitsing og små hverdagslige dristigheter.
I stedet for en klassisk «prøv produktet»-kampanje skapte vi en leken og lett utfordrende invitasjon til forbrukeren. Budskapet skapte oppmerksomhet, uttrykket formidlet smaken, og Olivero fikk en sjarmerende, modig og tydelig utfordrerstemme.
bottom of page
