top of page
Grønn_preview_2_med boks.jpg
Grønn_preview_2_med boks.jpg
Gul_preview_2_med boks.jpg
Gulgrønn_preview_2_med boks.jpg

DET ER LOV Å PRØVE seg

UTFORDRING

Olivero kombinerer sunnheten fra olivenolje med smaken av smør, og skårer helt i toppsjiktet i smakstester. Likevel er kategorien preget av sterke vaner, og få forbrukere prøver noe nytt i smørhyllen. Den klare utfordringen var derfor å øke prøving av produktet.

[ Film ]

[ DOOH ]

[ DOOH ]

[ DOOH ]

[ DOOH ]

[ Film ]

[ Film ]

Grønn_preview_2_med boks.jpg

DET ER LOV Å
PRØVE SEG

Vi tok utgangspunkt i uttrykket «Det er lov å prøve seg», et begrep folk kjenner fra flørt, vitsing og små hverdagslige dristigheter.

I stedet for en klassisk «prøv produktet»-kampanje skapte vi en leken og lett utfordrende invitasjon til forbrukeren. Budskapet skapte oppmerksomhet, uttrykket formidlet smaken, og Olivero fikk en sjarmerende, modig og tydelig utfordrerstemme.

BACK TO WORK

bottom of page